International day

  • V sobotu sme mali International Day / Medzinárodný deň. Pre našu organizáciu je to akcia roka. Dobrovoľníci z každej krajiny pripravujú počas International Week (medzinárodného týždňa, ktorý predchádza International Day) svoje stánky, ktorými chcú predstaviť verejnosti svoju krajinu. Tento rok sa ho zúčastnilo do 400 návštevníkov.
  • Prikladám fotky z nášho stánku. Musím neskromne priznať, že bol naozaj nádherný a patril k tým najlepším. Robili sme sa ňom celý týždeň od rána do večera, ale výsledok stál za to. Okrem toho sme pripravili aj jedlo, ktoré sme predávali. Pripravili sme medovníky, rybaciu nátierku, makové rezance a zemiakové placky. Všetko sa nám minule a čistý zisk pre každú bol 10 000 kolónov (cca 20 dolárov). Keby sme to boli vedeli, napečiem medovníkov aspoň z troch dávok a placiek aspoň 70 😉
  • Pečenie medovníkov bolo troch kostrbaté: 1/ nemáme normálnu trúbu, iba gril 2/ miesto Hery tu majú len maslo a v obchode som našla len slanú verziu masla 3/ nemáme kuchynskú váhu, tablu, valček a pierko (nenašla som ani sklenenú fľašu, tak som vaľkala šálkou a vykrajovala po dva medovníky a miesto pierka som používa prsty 😀 )… ale na druhej strane práškový cukor je naozaj práškový, bielok s cukrom bol hotový za tri minúty, nie ako u nás.
  • No a medovníčky som aj pekne pobalila a urobila krásne etikety, na druhej strane bolo napísané Hecho con mucho amor / Vyrobené s veľkou láskou 🙂 A ľuďom sa veľmi páčili, tak sme si ich dovolili predávať za 1 000 kolónov, Rakúšanky predávali poriadny kus Sacher torty (mimochodom tiež veľmi dobrá) za 500 kolónov. No čo, obal predáva, marketingové pravidlo číslo 1!
  • Všetky tri sme mali zapletené vlasy a uviazané mašle + na krku koráliky. Tiež to malo veľký úspech. Ja som mala mašľu uviazanú vzadu a preto mi je vidieť len na jednej fotke (prikladám). S nápadom prišla Veronika, ona totiž tancuje vo folklórnom súbore, takže časť našej expozície sa niesla vo folklórnom duchu. Počúvali sme ľudové pesničky počas celého dňa, takže ďalšie dva dni som ich nemohla dostať z hlavy…
  • Vždy som bola hrdá na Slovensko a nikdy naň nenadávam (možno preto, že som vo svete zažila všeličo 😛 ), ale keď sme pri príprave dali všetky zaujímavé veci a krásne miesta na jednu kopu, moja hrdosť sa miliónkrát znásobila 🙂 No a niektorí Kostaričania nás veľmi chválili a priznali, že dovtedy ani nevedeli, že niečo ako Slovensko existuje a vôbec nie to, že je tam tak nádherne!
  • 01 02 03 04 05 0710  08   20150508_184740 20150509_135027 (2)20150509_14295520150509_143334  060920150509_131905     20150509_161059 20150509_10575120150509_11054820150509_191953

3 thoughts on “International day

  1. Vidieť, že ste si dali záležať..chválim!!! Šikulky ste 🙂 ..ty si hrdá na Slovensko, my na teba, že nás takto skvelo reprezentuješ 🙂
    PS: ..neviem sa dočkať ďalších príspevkov Dani, normálne som sa začítala..šup, šup s nimi 😀

    Like

    1. Hihi, dakujem za podporu. aj riaditel nam povedal, ze sme boli jeden z najlepsich stankov a ludia nas chvalili, lebo mnohi ani nevedeli, ze nejake Slovensko existuje a nie este to, ze je tam tak krasne! 😉 bola to skvela akcia…

      Like

Leave a comment